Оцінка нерухомості проводиться з метою визначення її вартості.
Коли необхідно проводити оцінку нерухомості:
- продаж, дарування, здача нерухомості в оренду;
- передача нерухомості під заставу (кредитування);
- пред’явлення в суд, зокрема при розділі майна;
- переоформлення права власності при спадкуванні
Ким проводиться оцінка:
Експертна оцінка нерухомості проводиться оцінювачем, з досвідом роботи більше 10 років, який включений до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності, як оцінювача, який має право здійснювати оцінку майна та майнових прав за напрямком 1. «Оцінка об’єктів у матеріальній формі» спеціалізація 1.1. «Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості), у тому числі земельних ділянок та майнових прав на них».
ТОВ «ЕПКК «ЮРЕКС» має всі необхідні документи для проведення оцінки нерухомості, а саме :
- сертифікат суб’єкта оціночної діяльності Фонду державного майна України;
- кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів,
- посвідчення про підвищення кваліфікації.
Для проведення експертної оцінки нерухомого майна необхідно надати наступні документи:
- Паспорт власника (співвласника);
- Правовстановлюючі документи (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, договір дарування, рішення суду тощо).
- Технічний паспорт БТІ.
Терміни :
Від 1 дня.
Що Ви отримаєте :
Звіт про оцінку нерухомості.
При проведенні оцінки нерухомості в кожному окремому випадку можуть виникнути свої особливості. Телефонуйте за номерами офісу і спеціалісти ЮрЕкс кваліфіковано проконсультують Вас.